15 Haziran 2016 Çarşamba

Aradığımı Elbet Bulurum

Merhaba, Aradan neredeyse 3 sene geçmiş. Bardağimda yine viski-kola karışımım var.Kimi yerlerde Black Tooth diyorlar adına.Kimi arkadaşlarım da viskiye kola kattığım için beni damak tadı olmayan ve viskiye ihanet eden bir adam olarak adlandırıyorlar.Fifi. Senelerdir Opeth dinliyorum,yine Opeth çalıyor.Opeth bana hep sonbahar mevsimini yaşatıyor.Şu an Haziran ama İstanbul'da kuvvetli sayılabilecek bir yağış var.Sanki sonbahar mevsimi,hava 17 derece,oysa dün 26 dereceydi.Hava ne kadar çabuk değişiyor,hayat ne kadar değişken.Bugün Adana'daydım.Dün Antalya 'da. Antalya ise 30 derece.Orada tam yaz mevsimi yaşanıyor.Hatta erken bir yaz mevsimi,kavurucu bir sıcak.Sıcak bir deniz suyu.Antalya denizi eskisi gibi tuzlu değil sanki ya da yaşlandıkça derim kalınlaştığı için tuzu daha az hissediyorum.Bilemiyorum ama bunu arkasında bilimsel bir açıklama olmalı.yoksa küresel ısınmadan dolayı daha çok su buharlaştiği için suyun daha tuzlu olması gerekirdi.
Sanırım 6 Haziran'dı.Lara'dan daha doğuya doğru hiç gitmemiştim.İlk defa gittiğim bir mahalle,tamamen yabancı sokaklar,eve uzakta olan bir market,apartman kapısı her zaman kapalı olmayan bir bina.Sanırım beni huzursuz etmeye yetecek kadar işaret.. Eve girdiğimde iki kedi,oysa benim kedilere canavar gibi alerjim var.ama bu sefer hiç hapşurmadım,burnum hiç akmadı,tıkanmadi. Sonra daha önce hiç yaşamadığım bir olay oldu.Mutfakta su içmek için bardak ararken,bütün dolapları sağdan sola açıp kapamaya başladım.Bir taraftan bardak ararken bir taraftan 3 günümü geçireceğim yerdeki mutfak düzenini keşfediyordum.sonra birden bir ses geldi;
-ne arıyorsun? -(benden cevap gelemeden) -"uff ne önemi var" diyen bir ses."İstediğin gibi karıştır,kendi kendine keşfet işe burası mutfak,aradığını elbet bulursun" Bunu hep ben söylerdim,hep suratıma boş boş bakardı insanlar.ne garip çocuktum ben,misafire evi tanıtmıyordum ilk defa birisi bana ne bakıyorsun dememişti,sen keşfet demişti.Bana ben gibi yaklaşmıştı.Umursamadığından değil,keşfetmeyi sevdiğinden ,beni de keşfetmek konusunda serbest bırakmıştı. Bazen kırılma noktaları vardır ya,işte orda kırılmıştı zincir,artık içeri bir adım daha girebilirdi yanı başımdaki yabancı. çok basit bir cümleydi belki,ama benim gözümdeki parlaklığı,suratımdaki mutluluğu görmüştü. -Ne oldu? diye sormuştu ama ben tabii ki cevap vermemiştim. -yok bir şey,aklıma bir şey geldi. Opeth hala çalıyor,44 dakika oldu.Blackwater Park albümünün konser videosu bitti biticek. Lost , here is nowhere Searching home still Turning past time,all are gone Tİme is now

Hiç yorum yok: