6 Haziran 2008 Cuma

kavak,çam,meşe,ladin,köknar

k : evin güzelmiş
e : ben sevmiyorum
k : neden?
e : bilmem,eskiden daha çok severdim.birşeyler eksik.ama ne ?
k : sence ne?
e : bilsem,alırdım.ama şuraya bir tahta koltuk almayı düşnüyorum.aslında şu ağaçtan olanlardan.neden bilmem kavak ya da çam olsu istiyorum ama nasıl olur hiç fikrim yok.
k : hiç aradın mı ?
e : şimdi karar verdim
k : hep böyle birden mi karar verirsin?
e : önceden karar vermek için hiç düşünmemiştim.
k : şimdi nedne düşündün
e : bilmem,zamanı gelmiş olmalı.şu sağ ve solda kollarımı koyabileceğim,üzerinde bardağımın ve diğer eşyalarımın düşmeden dururken bana da yer bırakacağı kadar geniş kolluklardan da istiyorum
k : neden bu kadar özel bir koltuk istiyorsun?
e : neden bu kadar çok soru soruyorsun.rahat bıraksanı beni.kahve ve sigara orda.kumandayla gazete de var.beni biraz kendi halime bırak

1 yorum:

Köşenin Delisi dedi ki...

hahaha çok güzelmiş bu dialoglar, uçmuşsun yine :) Sinir olmuştur karşındaki her kim ise.