1 Ekim 2007 Pazartesi

sanırım hayatımda insanların duygusal davranışlarını hiç yargılamamışımdır yani bir sevgilinin eşine attığı tribi ya da kızgınlıkla gösterilen tutumlardan bahsetmiyorum ama sanırım yetenekle ya da içten gelen ilahi güçle yaratılan şeyler yargılanmamalı.mesela birisine şarkı söyleyemiyor irenç söylüyor ya da çok saçma şeyler yazıyor demek çok saçma.bazı şeler kısıtlıdır bazı şeler değer yargısı taşımadan yapılır bazı şeler sadece yapılmak için.kimileri saçma olmasından mutluluk duyar.kimilerin laf salatası yapmak hoşuna gider.benim gider .uzatır da uzatırım. kadar uzatırım ki b yazımda seni yere sercem derim bi güzel pla yaparım bi de bakmışım ki konudan konuya atlayıp uzaklaşmışım hedefimden. sonra dersin tai hiç beyenmedim diye.yoo kızgın değilim sadece saçma geldi.bilmem.ben olsam yapmazdım asla hem de

Hiç yorum yok: