19 Ocak 2009 Pazartesi

belliydi böyle olacağı

aynı anda parçalanan iki hayattan birisi aryılıktan sonra diğerine göre daha çok yıprandığını,artık asla eskisi gibi olamayacağını,hayatını düzene koyamayacağını,öpmekten,cinsellikten hatta karşı cinsten bile tiksindiğini iddia edince,
,,,,,evlenmeyeceğini, sevgilisi olmayacağını ve bunun gibi daha bir çok travma öncesi ve travma sonrası saçma düşünceleri gereksiz acındırma yöntemleriyle harmanlayıp,karşısındakinin de acı çekmesini sağlamak,belki karşısındakinden yediği kazığı ona geri sokabilmek ya da hala karşısındakini sevdiği için başına bunların geleceğine gerçekten inanması ve ona aksi söylendiğinde ,bu duruma tamamen karşı çıkması,,
hem bana bir kez daha ben sana dememiş miydim dedirtiyor hem de havva ya da lilith'den bile önce aldıklarına inandığım genlerin, evrimin hangi safhasında hangi orangutan öncesi tek hücreli canlıya ait olduğunu düşündürtüyor bana.ve düşündükçe çıldırıyorum.

biz size dememiş miydik,yaparsınız yaparsınız çatır çutur devam edersiniz hayatınıza.sizde bu göt sizde bu kuyruk sallama yeteneği olunca hem tükürdüğünüzü yalarsınız hem de bizlere bile yalatırsınız.noldu o göz yaşları,noldu nefessiz kalan dudaklar,ses tellerine çarpamayan,çıkamayan kelimeler,noldu boğazda düğümlenen dışa akmayan ama içi ıslatan göz yaşları? hepsi yok oldu.biz demiştik yok olcak diye zaten size.aranın aranın,bulmussunuz işte,bulamayanlarınız da arasın,yapsın ama zorunda kaldım desin. siz varya siz çok iyisiniz çok.biz dememiş miydik size yaparsınız diye.

4 yorum:

Köşenin Delisi dedi ki...

bi dakka ya, elaleme kızıcam diye bütün kadınlara laf sokmak niye?

Köşenin Delisi dedi ki...

eh...madem erkek değilmiş bahsettiğin, artık bi cevap yazsan ilk yorumuma diyorum :)

aLCHEMY dedi ki...

:)
ben bunu yarin size sınawdan sonra yanımızda misafir olmazsa acıklıycam kuzum

nothing out of the ordinary dedi ki...

ya mrak ettim ama