13 Ocak 2009 Salı

Müneccim boku diyesicesi seni

(http://resimler.haberler.com/haber/383/ab-fal-kriteri-getirdi_o.jpg)
Sanırım benim yapmayı sevmediğim bayram ziyareti silsilelerinden birisiydi.Bu son bayramda -ki kendisi erkek çoçularının kesilmemesi için başka canlıların kesilmesine göz yuman bir bayram- ortanca teyzemin ziyaretine gitmiştik. Teyzem kapıyı açar açmaz üstüme koşup,80lik halamın yaptığı gibi her yerimi öpmek uğruna yalamıştı.kendimi kanişi tarafından sevilen bir kaniş sahibesi gibi hissetmiştim.teyzemin ve benim cüssem karşılaştırılınca bu benzetme daha dakomik oluyor :)

sonra ben patavatsız olduğum için,
-"ne bu be,nerden çıktı,hamile misin sen yoksa" demiştim.
teyzem bana garip gelen bir ses tonuyla "nerde olum,keşke" deyince de,"hamilesin sen fark etmemişsin daha" demiştim ve muhabbet kapanmıştı.
şimdi öğrendim ki, teyzem ailedeki diğer kadınlar gibi yağan karın neden sulu yağıdığını bile kafaya takıp uyuyamayanlardan olduğu için erken menopoza girmiş.aylar önce.ve doktor hiç uğraşmayın boşuna demiş.teyzemin bana verdiği o buruk cevap meğer o yüzdenmiş.
ama üzülmesine gerek kalmadı zira demin şans eseri öğrenmiş ki hamile kendisi.
Bu durumda itina ile kayfe falınıza bakar,alnınıza koyduğum bir avucumla 3 külhu 1 elham çaktım mı yıldızınızı bile yükseltir,evde kalmışlara koca,karı dırdırı çekenlere dilsiz karı sadece 1 muska yardımıyla bulunur.üstelik 3 muska yaptırana 1 muska benden.
ha kel olsam kafama sürer miyim? Benim dedem bile daha saçını boyamaya başlamadı be,dayılarımında benden çok saçları var. ;) Anadın sen onu !

Hiç yorum yok: