12 Ağustos 2009 Çarşamba

gelirim tabii o saatte seni havalimanına bırakmak için, son birkez daha sarılmak için sana,çünkü bu yetmedi bana.
ne kadar güzelmiş değil mi anılarımız.
şarabı da senin için aldım evet ve sana da söyledim bunu.ve ayrıca eskinin ne kadar güzel olduğunu ,ne kadar eğlendiğimizi.sen de kabul ettin.Hatırladın mı?
arkandan baktım her zamanki gibi,ama sen bakmadın.neden vurdun elini beline pişman olmuşcasına, giderken.
senin odanda kalıyorum hiç düşündün mü acaba önceden ya da şimdi "neden"?ya da düşünecek misin sonradan?
daha neler yaparım ki senin için?
bu akşam gelmem ama sanırsam. özür dilerim ama gelemem.
ama beklerim seni,
tekrar gideceğini bilsem de,
ne kadar güzeldi konuşmak
niye bu kadar güzeldi.
evet şu anda birine ihtiyacım var sanırsam
sadece konuşmak için

Hiç yorum yok: