10 Aralık 2011 Cumartesi

Vedat Milör featuring Alchemy

Istanbul'a tutunmaya çalışıyorum şu an.Aslında sorun Istanbul ya da Ankara değil.Sizin olmamanız, ama bunu da bir zaman sonra aşacağıma eminim.Ne de olsa insan beyni unutmaya programlanmış.Ama bu kadar kendimle başbaşa kalınca kendime yeni uğraşlar da aramıyor değilim.

Yemeğe ne kadar saygı duyduğumu bilirsiniz,hatta geçenlerde eve yemek siparişim geldiğimde ve ben Leyla'ma kavuştuğumda "Allahım sana aşığım,seni çok seviyorum" diye haykırmıştım.Zeynep de üstüne alınmıştı da benim çok yerinde açıklamamla rahatlamıştı : "hayır sana değil,yemeğe aşığım ben"

Bugün tam kahvaltı yapmıştım ki Vedat Milör'ün sunduğu program başladı Ntv'de.Lanet olsun ki aynı program iki gün önce de tam akşam yemeğinden sonra başlamıştı.Her iki durumda da programı 10 dakika seyredebildikten sonra araya yeni bir öğün sıkıştırmak zorunda kaldım. Vedat Milör bana uzun zamandır yapmaya üşendiğim bir not defterini burada oluşturma gazını verdi.Programda izlediğim durakları illerine göre kategorilere sokmaya ve bu illere olur da ziyarete gidersem,bu duraklarda yemek yemeye karar verdim.İlk durağımız KKTC.

5 yorum:

baurk... dedi ki...

3. ve 4. cümlelerden nefret ettim. 3 aslında ilk virgüle kadar güzeldi. sonra sıçtı. peeh

Köşenin Delisi dedi ki...

baurk'un yorumuna "like" yapmak istiyorum şu an..

aLCHEMY dedi ki...

saolun :) sizi kırmak için bilerek yaptım,başarmışım :)

baurk... dedi ki...

götsün

Köşenin Delisi dedi ki...

hahahahahaha :D