11 Ağustos 2008 Pazartesi

bilinmeyenler

nası yapmalı bilmiyorum ama bir yerlerden başlamalı.
nereye koymalı,kimden kaçırmalıyım
neyden çekiniyorum
korktuklarım neler

neden öyle olmak istiyorum
neye imreniyorum
denemeli miyim
anlatmalı mı ?

olabilir miyim öyle
...istesem bile
istemekle olunabilir mi?
yetenek gerekmez mi?

buralarda var mıdır onlardan
yadırgamazlar mı beni
ben de öyle olsam
en azından denesem

düzenimin içinde düzensizlik arıyorum
kendim yaratmaya çalışıyorum
beni hayalimdeki düzene götürecek
düzensizliği böylecene başlatmalı mıyım

koca koca soru işaretleri hiçbirini bilmiyorum
cevaplar lazım bana

2 yorum:

Köşenin Delisi dedi ki...

cevapları senden başkası veremez sana...kendin için en iyi olanı, seni en mutlu edecek şeyi denyip yanılarak ve bazen de ciddi riskler alarak göreceksin. Çoğumuzun rutine binmiş hayatlarımız içinde cesaret edemediğimiz riskler...

nothing out of the ordinary dedi ki...

ben severim içteki canayaları
dışarı cıksalar sanki toplum seni yyicek gibi gorunur
ama onlar saglamlardır
dısarı cıkınca toplumu yer bitirir
bir de kenara atarlar :0)