4 Haziran 2009 Perşembe

yeni evim

yenden çok heyecanlıyım,zaten hep genel olarak da çok heyecanlı bir insanım,hemen herşey biran önce olsun istiyorum.sanırım heyecanlının dışında seri kanlı ya da ona benzer sıcak ve kanın biraraya getirdiği başka bir sıfat var.ama bu dilin ana dilim olmadığı düşünülürse ,bu sıfatı yaklaşık 2 haftadır düşünüp hala bulamamış olmam yadırganmamalı.
burdaki düzenim bitti ve ben artık eve geldiğim ve evden çıktığım her anda içeriye şöyle garip ama mutlulukla bakıyorum.burası benim için köhne bir yerdi,zaten hayatında genelde lüksü ve konforu seven genel ve sıradan insan çerçevesine uyduğum için bu normal bir durum.şu an yeni yeni evler bakıyorum.ama ne evler,sanırım anne baba parası yemeye son vermek zorunda kalcağım zaman asla içinde oturamayacağım villalar,tripleksler,apartman değil saray daireleri:)
ha bi de selinlerin evi gibi bir ihtimal geldi aklıma bugun.çok güzel bir ev.içinde sanırım 3 küşü yaşayamayız gibi duruyor ve ben tek kalırsam da parasını nasıl öderim bilemedim açıkcası.ama gene de gözümü kapayıp içinde kendimi hayal etmem çok hoşuma gitti.o laminenet parkeler,saten boya çok güzel bir mutfak,temizlediğinde bile pis kalan halılarımın yerinde sadece tahtayı hissedebilceğim zemin,ama içini doldurup köpüklerle oynarken white russianımı içebilceğim bir küveti yok.onu da artık istanbul'a gittiğimde yaparım.bi keere çoook güzel manzaralı bir balkonu var.zaten duvar köşesindeki örümceği 3 saat izleyebilen ben için sanırım bu manzara beni bir gün kitler .yane ben o çerçeveden kar yağdığı zamanlarda baktığımı hatırlıyorum da ,diyorum ki hala o resim gözümün önüne gelebiliyorsa iyi olmalı :)
işte bakalım gene kafada planlar,planlar ve planlar.artık daha da yalnız kalabilmek istiyorum sanırsam evimin köşesinde tek başıma oturabilmek,salonun bir köşesine sıkıştırdığım o ptt öünnden alınmış eski usül tahta masanın üzerinde notlar,duvarda resimler ve anılar ve biraz da escher.
hayat hep güzel mi değil ama sanırım spontane yaşamı çok seven ben için böyle değişiklikler hemen modumu sims oyunundaki gibi +100 e çıkarıyor.düşünmek bile yeter.ama şimdiden kendimi biraz fazla kaptırdığımı hissettirdim ve genelde böyle olduğunda sonuç hep benim istediğimin tersine çıkıyor.bakalım görücez,yarın kirayı öğrencek selin benim için umarım uygun olur ..

Hiç yorum yok: