4 Ocak 2010 Pazartesi

müzik

Az sonra yazacaklarımı aslında facebook'a yazacaktım ama burada yazmamın daha doğru olduğunu düşündüm;

Konserlerde kendi enstrümanlarını çalıp,çalgı çalma yetenekleriyle insanlara hoş anlar yaşatanlar ve şovlarını enstrüman çalmak dışında bedensel bir güç kullanımına gitmeden ,sadece cansız öğelerle süsleyenler gerçek sanatçılar ve müzisyenlerdir.

Ama konserlerinde oradan oraya koşan,kendisi yetmiyormuş gibi 50 tane şarlatanı da oradan oraya koşturan ve erkeğiyle kadınıyla et sergileyen dalkavuklar kesinlikle birer sahtekardır.onların tek yapabildiği dikkatini sahneye veren seyircinin odak noktasını şaşırtıp ,onu oradan oraya sürüklemek ve müzik adına hiçbir şey vermeden geceyi sonlandırmaktır.Bu konuda çok yetenekli olan, rihanna,beyonce, biraz da olsa madonna,justin timberlake vs vs. gibi çakma sanatçılara 10 yıl sonrasında el sallıyorum şu anda

3 yorum:

Köşenin Delisi dedi ki...

madonna tamamen ayrı bir kategoride benim için. Onun dılındakilere belki, o da belki, katılabilirim. Ama ben senden böyle bi yazı bekliyodum :) Yani müzikle ilgili. :)

baurk... dedi ki...

madonna candır..

Köşenin Delisi dedi ki...

hiç tenezzül edip cevap yazıyo mu bak...peh..