24 Ocak 2010 Pazar

-sen sabiha gökçenden gitme burdan git
- %&/?
-sen sabiha gökçenden gitme nasıl geççen oraya burdan git
- çok pahalı atatürkten biletler,yazık
- yok değildir
- +^%&/(()
-bak sen bi ne kadar
-(baktım ben de) 400 lira masrafı var bize niye vereyim fazladan o kadar para
-kaçta geçcen karşıya salı sabahı,havaşla mı
-haaa.havaşa binerim işte
-taksimden mi
-evet taksimden binerim
-kaçta bincen
-7 de falan binerim
-a! aa! yok çok erken ne gerek var
-o kadar kar var diosun,otobüsle gelme uçakla gel,yollar buz tutmuş diosun,ya yolda bi sorun çıkarsa uçağı mı kaçırayım?
-ee burdan bin işte
-ya bi ......

5 yorum:

baurk... dedi ki...

ama çok seviyorum ben o insanları ya.. hahahaha :))

Köşenin Delisi dedi ki...

ahahahahahaha :D

aLCHEMY dedi ki...

tabi siz muhattap olmuosunuz ben muhattap oluorum,bu arada sike sike aldırttılar yane bana uçak biletini

Köşenin Delisi dedi ki...

:D ben gülmeye devam ediyorum ahahahahahahahaha :D

baurk... dedi ki...

o dünyanın yalanı beyimiz keyif yapmak istemşiş bariz.. hahahaha