9 Ocak 2007 Salı

Kaybetmek kötü şey

Nasıl yaptım bilmiyorum ama bundan önceki blogla ilgili bütün bilgilerimi kaybettim.Hoş zaten hepsi aklımdaydı o yüzden unuttum desem daha doğru olur.Artık Burak'a cevap yazayım derken nasıl bir kafayla üye olduysam mail adreslerimi bile yanlış vermişim.Ha bir de şu var : ya amma yazmışım başkası olsa kasmış kendisini falan der de yok öle bişiy.aklıma gelen herşeyi yazdım ama bayağı bir kızın ağzından çıkıyormuş gibi olmuş meğer Elif Böke onu yazanın kız olduğunu zannetmekte haklı -tey tey-:işte nasıl öptün beni burak,nası sarıldın bana falan.. :) ya aklıma gelince gülüyorum valla..ilişkimizi bir gözden geçirelim derim ben sana burak..Neyse Günlerdir girmeye çalışıyorum ama giremedim.Bende işte bunu aldım..belki yenden açabilirim diğer sayfayı da..Bir ümit..Aslında bayağı bir canımı sıktı kaybetmek bilgileri çünkü orada bayağı özenmiştim profili fln yaratırken..mesela adresi alchemistfloydian.blogspot şeklindeydi ki orda hakımda 2 bilgi yatar..isterseniz vereyim siz de öğrenin:şimdi Floydian'ı bir nick gibi düşünün Pink Floyd severlerin -aslında hayranlarının- kendilerine tatıkları bir isim.Alchemy ise simyayla çok alakalı değil..Hoş herkes taştan altın yaratmak isterdi ben hala istiyorum ama her halde Ortaçağ'dan sonra deneyen yoktur onu.Ya da yeraltında hala bazı deliler uraşıyordur.Alchemy ise benim 3 yaşımdan beri dinlediğim Dire Straits albümü..Müzik zevkime yön veren ,ilk kez benimseyip yaptıkları müziğin felsefesini anlamaya calıştığım,onlar gibi olmak istediğim ve hala tanışmayı arzuladığım grubun konser kaydı.Burada dünyada en çok sevdiğim insana da bir kez daha teşekkür ederim beni farklı bir dünyayla tanıştırdığı için..Bi de bloğumun adı Imaginations From The Other Side..Ordan da metal müzik zevkimin başladığı Blind Guardian a ulaşılabilir.Bi de daha derin anlamı var;diğer dünya..Hani şu ölünce nolacağımızın belli olmadığı yer..33 yaşında mı olcaz :) yicek mi böcekler bizi , sırtımızda "sözde" günahlarımız ,ipince köprüden mi geçicez yoksa orda "Diğer Taraf"ta Gandalf bize pipodan gemi mi yapmayı öğretecek..Ama keşke şu hayattan çok uzakta başka bir dünya olsa..Bana yetmeyen beni mutsuz kılan yaşamaktan zevk almadığım su dünyanın yerini alacak olan gerçek ötesi dünya ..Belki de orada asıl gerçeği anlarız hem değil mi ..Neyse size açıkladığım bu bilgileri yeni bloguma taşımayacağım..onlar diğerine aitti ilk göz ağrıma:) (ya böle mi yazılıo du göz ağrı..sanki göz ağrısı gibi oldu hani şu ilaçla geçebilenden) ama kaybetmek kötü şey ,hele aklındakini kaybediyorsan daha da kötü

1 yorum:

Köşenin Delisi dedi ki...

Ya o kadar ümidi kesmiştim ki artık bloga yazmaya devam edeceğinden, girmez olmuştum valla...amma oyaladın bizi!! Parmaklarım nasır tuttu "bi şey yazmış mı, bi şey var mı" diye tıklamaktan valla :)))) Neyse canımcım, tekrar hoşgeldin, ama görüyorum ki bu sefer de Şubat'ta tık yok!! Bak sevenler bööle bekletilmez :) Şaka bi yana, tüm yazacaklarını büyük bi merakla bekliyorum; senin gibi güzel kafaların yazması lazım kesinlikle. Görüşürüz :) (Böke ben, yeni nick'im Köşenin Delisi oldu :D )