11 Ocak 2007 Perşembe

Müzik sağlık için iyidir..

Müzik sağlık için iyi birşey tıpkı bira gibi."Beer is bread it's good for your health"gibi bir mantık var işte :))

Size de aynısı olmuyor mu? Tek bir parça sizi buralardan alıp eskiye, yaşanmışa götürüp o anı tekrar yaşatmıyor mu? Peki, bunu yapabilen yüzlerce şarkı yok mu? Kimi zaman müziğini anlamasak, enstrümanları seçemesek, ya da sözleri kavrayamasak bile bazen müzik etkiliyor, bazen sözler. Bir de yapılan müziğin sözlerle mükemmel uyumu var. Sanatçı hakkında biraz da bilgimiz varsa onun yerine koymaz mıyız kendimizi. Onla dost olmaz mıyız notalar üstünde sıçrarken? Hiç düşündünüz mü siz de benim gibi “ keşke bunu ben yapsaydım” ya da “acaba ben de bu kadar güzel eserler yaratabilecek miyim” diye? Biraz farklı olmak lazım. Farklı olduğunu zannetmek değil, gerçekten farklı olmak. Uzaklarda olmak, umursamamak, korkmamak, cesaret edebilmek, bıkmadan usanmadan denemek lazım. Azim gerekli. O zaman ister geçmişte olun ister gelecekte müziğiniz daima sizinle beraber gelecektir siz onu istemeseniz bile yanınızda. Nasıl imreniyorum onlara. Ve ne kadar teşekkür ediyorum şu anda onlara, çalan müzikle hem bana geçmişi hatırlatıp hem geleceği gösterdikleri için. Yüzümde kocaman gülücükler uyandırdıkları için, hiçbirinizin anlayamayacağı J
bu yazı onların anısına…

1 yorum:

Köşenin Delisi dedi ki...

Müzik benim için vazgeçilmezlerden...ve güzel müzik yapan, hayatını bunu adayan herkese de sonsuz saygı duyuyorum...bu arada "J" ne? ya da kim?? ben mi anlamıyorum, yoksa zaten gizli bi gönderme mi