30 Aralık 2007 Pazar

Let The Power Be With You

geçenlerde başlıklarımın çok beğenildiği yorumunu aldım.Evet başlık yazmayı çok seviyorum ve genelde ingilizce başlığa,türkçe metin yazıyorum ama genelde başlıklarım hep alıntı alıo ve türkçeye çevirince bende yaratmış olduğu etkiyi kaybediyor.ha yenden bakınca bir sürü başlığı türkçesine çevirip yazdığımı da fark ettim ama neyse.sanırım ingilizce öğrenince bütün metnide ingilizce yazabilirim:)
Daha öncede şöylemiş olmalıyım, eskiden karar vermek benim için çok kolaydı çünkü gözüm karaydı ve sanki kesin kararlar verip üstünde düşünmeyince kendimi çok güçlü hissediyordum ya da kararlarımı aldıktan sonra üzerlerinde düşünmediğim için sonrasıda kolay oluyordu.Ama şöyle bir geriye bakıp hiç dönüşü olmıyacakmışcasına aldığım kararlar ve sergilediğim tutumlar şimdiki zihniyetimle o kadar çok çakışıyorki, artık kaybettiklerimin farkına varıyorum.5 sene öncesinde yaptıklarımı artık birer hata görüyorum ve şu günlerde bu elimdeki gücü tamamen alıyor.Ne gücünü mü ? Sanırım duygularımdan ve korkularımdan arınmışcasına düşünemiyorum.Yani bir an tek başıma evde yaşamak ne kadar zevkli tamamen bana ait birdünya,içindeki herşey benim zevkimi yaşatacak tam da aradığım şey derken, daha sonra acaba tek başıma olmasam mı sıkılıcı mı olur diyorum. geleceketen korkmaya başladım kısacası, şu an yaptıklarım ilerisini ne kadar etkileyecek acaba kaçırdığım ve bir ömür boyu kavuşamayacağım fırsatlar oldu mu? artık güçlü olmak gibi derdim olmamalı ama içine düşdüğüm çelişkilerden beni kurtaracak güçe de ihtiyacım var.sürekli gelgitler yaşayarak ilerleme kaydedemiyorum gibime geliyor ve kısacası kimileri haklı,sanırım ne istediğimi bilmediğimden böyle oluyor.neyse bırakın da güç benle olsun.

6 yorum:

baurk... dedi ki...

bruce'un 5 parmak gösterdiğini sanıp da aslında 6 parmak sakladığını öğrendikten sonra ve az önce düştüğü çukurun üstüne basıp bu sefer düşmedikten sonra söylediği ı've got the power warya, işte ben ordaki 6. parmağım.. ewt güçle bi alakam yok neden sööledim bu kadar şeyi bilmiyorum:D

aLCHEMY dedi ki...

aman tanrım yazıma yorum gelmiş :) bana küsen ,beni olumposda heraklisle başbaşa bırakan tanrılarla athene konuşmuş olmalı.artık ogeip oğlu abdüllrezzah-el hıfzı gibi her yoruma cevap yzacağım.duy sesimi ey dünya..

Köşenin Delisi dedi ki...

ben anlamiyom sizi...ayrıca teessüf ederim emre bey, daha önce her yazınıza yorum bırakıyoduk lütfedip bi cevap bile yazmıyodunuz hıh

baurk... dedi ki...

puhahazort:)))"ey dünya" yarıldım... ey rühimeltecestenderem ey...:D

Köşenin Delisi dedi ki...

yine söylicam..ben sizi anlmıyoruuuummm nece konuşuyosunuz yaaaaaa...siz toprağa da öğretirsiniz bu şifreli dili şimdi, ben de bi mok anlamadan size bakarımm di mi

aLCHEMY dedi ki...

yok burağı kimse anlamıo zaten.o bile anlamıo kendisini.anlaıo musun burak ? ya toprağıma kadar daha cokkkk zaman dil değişir .dil de büyür onla beraber.biz de anlamayız onu merak etmeyin.onlar wats app duud fln derler bu gidişata ya da selamün aleyküm el tayyip felan..