20 Temmuz 2008 Pazar

neden oldu bilmiyorsunuz

noluyor biliyor musunz?
ben birisini tanıdıktan sonra ,aynı kişiyi başkası tanıyınca ve hatta onu sonradan tanıyan o kişi ona benden daha sıcak davranıyorsa..
o kişi yeni tanıdığı o insana benden daha yakın olduğunu sanıyorsa

noluyor biliyor musunz?
birisi benim sayemde birisini tanıyıp,o kişiyle benden daha yakın olunca
ya da benim sayemde birisiyle tanışıp,ben konuşmazken,onlar konuşunca ve hatta can ciğer olunca

noluyor biliyor musunuz?
bütün yavşaklar birbirini yalayıp,çift taraflı ilişki yaşarken, ve birbirlerinin ne kadar tatlı ,ne kadar şirin amanda canım aşkım kankam bi'tanem olduklarını konuşurken aslında ben onların öyle olmadıklarını bilince

noluyor biliyor musunuz?
birisi çok sevdiği canı arkadaşına aslında aşık olduğu için onla deli gibi konuşmak isterken,aslında onun dostu ya da arkadası değil ,hayalindeki sevgilisi olduğunu fark etmeyince,

ve noluyor biliyor musunz?
birileri boklukları yiyip,yüzlerine sıvayıp sonrada aslında yapmak istememiştim ama pişmanım derken,aslında daha çok önceden yüzündeki sırıtan ifadeyi görünce

hepinizin suratına bakıp sadece gülesim geliyor.hayatın yarattığı piçler sizi

2 yorum:

baurk... dedi ki...

wöh! bence blogcu kardeşler seni burdan atarlar.. ben bile kurtaramam.. (kim oluyorsam)

nothing out of the ordinary dedi ki...

ben derim ki ilk önce ben gördüm puahhahahahaha