17 Kasım 2009 Salı

saat neredeyse iki olacak.ne güzel,bazen gerçekten zamanın geçmesini bazen de durup beni terketmemesini istiyorum. çoğu zaman yakalayamıyorum zamanı.insanlar nasıl yapıyor bunu bilemiyorum.dün o çok sevdiğim diğer arkadaşım geldi bize.uzun zamandır ayrı kalmıştık birbirimizden.onun hayatında "birşeyler"ddeğiştiği için evine kapanmıştı diyebiliriz;) güyahut ders çalışacaktık ama saat 23:00 de gelince en fazla 1 saat ders çalıştık.sonra ara verelim diye birer sigara yaktık.konuşurken herbirimiz bir çek de yata uzandı,elimizde kahve ve sigara konuştuk konuştuk.saat 5 olunca artık yatmamız lazım .yarın sınawımız var diye yatma kararı aldık.hep diyorum ya konuşmak çok eğlenceli.bu hayvanlar nasıl yapıyor sıkılmıyor,insanlar konuşmadan nasıl duruyor anlamıyorum.birşeyler düşünmediklerinden mi ? konuşmaya üşendiklerinden mi ?
ama koca koca kahkalarla gülüp heyecanlı heyeccanlı cümleler kurmnak,kurduğumuz cümlelerin o anki çoşkusuna kapılıp kimi zaman elimizi kolumuzu havada salllamak ,kimi zaman da vermek istediğimiz mesajı cümlelerin yetmediğinizi düşünüp gene el kolla vermek..
bilemedim ..insanın hayatında birşeylerin olması çok güzel

Hiç yorum yok: