4 Aralık 2009 Cuma

sıkıntı

maalesef ki karar vermek zorunda kaldım; ben bu okuma işinden çok sıkıldım artık.okuma dediğim boylu boyunca uzanıp eline çayını,kahveni alıp kitap okumak değil.bu lanet olası derslere çalışmak.yani anlıyorum; evet herkesin yapacağı bir sorumluluk var ve benimki de bu.ama siz çalışanlar gerçekten bizden daha şanslısınız.ha ilerde çalışınca şu zamanlarıma teşekkür edebilirim ama kesinlikle imrenerek anmayacağım şu anımı.siz anabilirsiniz faka t bu benim yapacağım anlamına gelmez.hiç öyle ah be çocuğum bak şimdi diye tepeden bakan 65lik moruk tribine de girmeyin.çünkü insanlar mutlu,evet çalışıyorlar ve çalıştıkları kadar harcıyorlar yapacakları edecekleri belli.bir karşılığı var.benim yaptığım şeylerin kısa vadede hiçbir karşılığı yok.ayrıca baskısı çok.robot gibi yaşamak ya da çalışmak derler ya,kusura bakmayın ama ben tam piç gibi yaşıyorum.yani piç burda hoş kaçmadı ve doğru kelimede değil ama cümlenin akışına en sert o uyuyor diye kullandım.sabah kalk, kahvaltı yaaprken tv seret ,okula git ders çalış.hoca kaprisi çek,götü kalkık asistana kibar davran ki sana ilerde yardımcı olsun kıyak geçsin.bize anlatacağı dersi sabahın 4 ünde kalkıp kitaptan çalışıp bunu bize anlatan sonra da aynı şeyi bizim yapmamızı bekleyen ,ama bizim aynı onun gibi 6 ders daha aldığımızı unutan sikko-idealist hocalarla kendini karşılaştır.sikiyim ben böyle hayatı ama

3 yorum:

Köşenin Delisi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Köşenin Delisi dedi ki...

ben hiiiç üstüme alınmıyorum valla :) ne 65lik moruk gibi "ama bak yavrucuum" kısmını, ne de sikko-idealist hoca (ne demek ki o?) kısmını. Haa, abarttığını düşünüyorum, o ayrı mesele.

Bi de yazının ilk cümlesinde "karar vermek zorunda kaldım" demişsin ya, ben de okulu bırakmaya falan karar verdin sandım bi an. Vermedin di mi? :)

baurk... dedi ki...

ben verdim, ve yaptım. ama bundan bizimkilerin haberi yok. ben fizik okumak istemiyorum artık!