5 Aralık 2009 Cumartesi

Yapım Aşamasında

Şu sıralar sanki yapacağım çok fazla iş yokmuş gibi yeni bir karar aldım.O dda bu sayfayı yenilemek.Yazı karakterinden ,punto boyuna ,arka plandan, renk çeşitliliğine ve ,blog şablonuna kadar.Özellikle şanblon değişikliği konusunda nerden yardım alacağımı henüz bulamadım,ha bir de şu blogroll var.Yeni yeni gördüm onu insanların sayfalarında ,ve acayip hoşuma gitti .acaba onu da mı eklesem diyorum.

tabii ki şunu da eklemekte yarar var; kendimi biraz tanıyan ben bu kararları aldım ama ne zaman başlarım bilmem,hatta bu böyle kalır büyük ihtimalle.çünkü yapacağı işler birikince,yüzünce sivilce çıkartan,bir sonraki evrede evinin tavanı bile dahil olmak üzere evini temizleyen ve işlerin en çok sıkıştığı son 2 günde de yeni kitaplar alıp,yeni filmler izleyen benim en kolay kaçış yolum ne de olsa farklı alanlara ilgimi dağıtmak.

Hiç yorum yok: