7 Nisan 2007 Cumartesi

2 gündür inanılmaz rüyalar görüyorum.böyle aptalca sırıtarak uyanıyorum sonra yeniden uyumak istiyorum ve uyuyorum da.sırf rüyam devam etsin diye geçen gün 14 saat fln uyumusum.bi de uyku kendini yenileyince ve sınav stresi üstüne binince uyan uyanabilirsen.Bugün de evde canım sıkıldı ,zaten sınav stresi de gene dananmıs bari uyuyim dedim.Aman allahım ne güzel rüyalar ,ne ilginç konular öyle.Bir kere asla olamayacağını bildiğim şeyleri rüyalarımda yaşamak çok zevkli, onları gördükten sonra uyanasım gelmiyor ve bir de baz rüyalar var ki gerçekten benim bulduğum kadar eğlenceli mi yoksa benim rüyalarım olduğu için mi bu kadar beğendim bilmiyorum hani herkese kendi yaptığı yemek güzel gelirmiş ya öyle birşey işte.Ah keşke bir de yanımda kağıt kalem tutsam da arada uyanıp ohaa ne rüyaymış be diyip yenden sızmadan önce onları not etsem,çünkü çoğunun ya başı ya sonu eksik oluyor maalesef. bugün işte arka arkaya birbirinden bağımsız 5 -6 rüya gördüm ama olay bende bitiyormus.her rüyadan sonra uyandım ve biraz daha göreyim diye birşeyler düşünmeye başladım.düşündüklerim olmasa bile düşünmekten zevk alacağım şeyler görüyorum hep.Eğer bu iş bu kadar zevkli olmaya devam ederse 3 senedir yapmak istewyip de yapamadığım kucid dreaming olayına da gireceğim işallah.haa bunu zararları yok mu var olmaz mı.mesela bgn 1 saat kestireyim derken 3 saat uyumuşum.üstüne de kahveye abanınca şu saatte hala uyuyamadım ki bu sınav öncesi emre kanunlarına ters.bnm 5 de uyyıp sınav saatine kadar uyananmam gerekiyordu.nasıl olduysa bu iş.bugün çok ilginçti galiba bugün mutluydum ya size de anlatacak bir fıkram var .ben sevdim bugün yasadığım herşeyi

Hiç yorum yok: