2 Nisan 2007 Pazartesi

Gerçeklik, dürüstlük ve saflık

Asla hayallerimdeki kadar güzel olamayacak gerçeklik
Asla hayallerimin yerini tutamayacak gerçeklik
Asla umduğum kadar saf olamayacak dürüstlük
Asla olması gerektiği kadar dürüst olamayacak saflık

İmalı sözleriniz,
Karşılık bekleyen davranışlarınız
Kendinizce değerlendirdiğiniz gerçekleriniz
Karşılık almadan takınmayacağınız tavırlarınız

Hepsi sizin olsun

Sizi yenilmeye mahkum edecek o ego içinizde
Sizi yok olmaya mahkum edecek kendini bilmişlik sizinle
Sizin bile olsa, sizin kabul edemeyeceğiniz takıntılarınız
Sizin anlayamayacağınız bu dünyada etrafınızda dönüyor

Anlayamayacaksınız
Bazı şeyler ,en azından birşeyler karşılıksız
Ben bile anlayamıyorum nasıl farkına vardığımı
Ama siz asla fark edemiyeceksiniz anlamanız gerekenleri

Suratınıza kusuyorum şimdi
Tüm nefretimle

Etrafımda gördüğüm her karalığın sebebi sandığım nefretim
Etrafımdaki her kırmızılığın sebebi bildiğim kinim
Çepeçevre sarsın sizi
Boğulun yok olun , çekin gidin etrafımdan

Sizin asla anlayamayacağınız,
Asla yorumlayamayacağınız bazı şeyler var
Karşılıksız,amaçsız,plansız
Ve rotasız dönen bir hayat

Sinsice yaklaşmayın birbirinize ,siz sinsileştikçe etrafınızda sinsileşiyor,oysa sadece sizin sinsi olmanız yeterli hatta gereksiz.
Neden bir nedeni olmadan bir davranış sergiliyemiyorsunuz.Kazdığınız kuyulara düşmekten,attığınız iftiralara uğramaktan
Sizin attığınız bakışların altında kalmaktan,herşeyinizi kaybetmekten,hiçbirşeysiz bir hiç olmaktan korkmuyormusunuz..

2 yorum:

Köşenin Delisi dedi ki...

Çok şey söylenebilir bu yazının üzerine, ama ben ilk kısma takıldım:

"Asla umduğum kadar saf olamayacak dürüstlük
Asla olması gerektiği kadar dürüst olamayacak saflık"

Acaba...umduğun kadar saf olduğunu görsen dürüstlüğün, ya da saflığın umduğun kadar dürüst olduğunu, hoşuna gider miydi gerçekten? Dürüst ol ama :) Katıksız dürüstlük güya herkesin aradığı şeydir, ama bulduklarında da delicesine kaçarlar insan ondan...çok kolay kaldırılır şey değildir çünkü...kimler kızdırdı seni yine böyle?

baurk... dedi ki...

bu ne yaw.. yeni gördüm mal oldum.. şştt ne iş?