17 Nisan 2007 Salı

seçimler

ne kadar yanlış şeçimler yapmışım,yaptığım yanlış seçimler ne kadar güzel sonuçlar doğurmuş ama o güzel sonuçlar nasıl aldatıp da terk etmiş beni.keşke aklımda herşey bu kadar çabuk yer değiştirmeseydi,ayaklarım yere bassaydı,düşündüklerimi savunabilseydim ölenecene..bazı tercihlerde geç kalmışım,artık onları tercih etme şansım .o yüzden burda durup bakıyorum sadece,onlar yasarken ben onların adımlarını iziyorum çünkü geç kaldım.hep de geç kalacağım.geç kalmadığım bir an olursa sanırım onu da elde ettikten sonra o terk edecek beni.bana ait olmayan,benden olmayan her parça gidecek.ne kadar acı bu hisle yaşamak.hepinizin yüzüne bakarken,hepinizle eğlenirken ,birden gidiceğinizi düşünmek .bugünün gülüşleri geçmişimde kalıcak.onları tekrar görebilmek için düşünmem gerekecek,o anları tekrar yaşamam ise imkanısz.
eski "ben"in bütün parçaları dağılmış bir araya toplayam çünkü bazı parçalar için sadece bir yer var ama o parçalar birden fazla .seçmek istediğim bir parçayı tercih etsem diğerleri yokolacak..kaybetmek ,istemeden kaybetmek,gözgöre göre kaybetmek,o gidince arkasından bakmak ,kimi zaman ağlayabilirken kimi zaman mantığın öne çıkmasıyla ağlayamak hepsi birer acı..belki birileri benden sonra gider de onların gitmediğini zannedecek kadar saçma bi düşünce yine de beni mutlu eder

Hiç yorum yok: