20 Mart 2007 Salı

Gerçek olası bir rüya


Bu sabah bir rüya gördüm ve uzun zamandır bi rüyanın ardından bu kadar mutlu olduğumu hatırlamıyorum.Hatta rüya gördüğümü hatırlardım da ,ne gördüğümü hatırlamazdım :) işte şimdi o rüyayı aktarcam size ,herkese anlatasım geldi.Bu arada ben rüya yı yeşim e anlattım msn de..çünkü o da rüyama dahil..dileği gerçek oldu :) o yzdn herbir satır yeşim e msn de attığım bir mesaj ...cümlelerde geçen "sen"ler de yeşim oluyor tabii haliyle...yeşim kim mi ? yeşim bnm taa ilk okuldan şirincenek şirin hep gülen bence çok özgür ruhlu ve benden daha az korkusuz bir dost,o bilmiyor ama benim yapmaya cesaret edemediğim birçok şeyi yaptı ,bence tam bir azim insanı..Şu an da ingiltere ve ben kendisini beğenerek ve severek takip etmeye çalışıyorum ..ha o bir de i.ü. dağcılık klubü fahri üyesi :)
işte rüyam....


dün gece çoook hoşuma giden bi rüya gördüm bak şimdi
şimdi ben odtü den we lisemden bi grupla dağa tırmanış yapıorm ama cok souk we cok yorucu bi tırmanış...
aynı aandada şu bildiğimiz formula 1 şöförleri altlarında dağ bisikletleriyle yeni bir yarış yapıolar
yani bnm hayatımdanher parça rüyamda var
sonra biz zirveye waramıorz ve grup ayrılılo
gruptan zirveye cıkmaya kararlı olan bi tek ben warım
ben uraşıorm fln zirveye cıkıorm
obaa zirve fln diye aşaı ya bakıp bi taraftan da benle gelmeyen arkadaşlarıma bakıorm
sonra zirvedeyken bi karar alıom
hiç malzemem yok ama ben 1 hafta o souk içinde
ekipmansız yiyeceksiz fln olarak doğa kampına giriorum
susuz içeçeksiz
bi kitabım war cantam da 1 paket de sigara :9
sonra hadi bakalım şimdi herkesten uzak şu 1 haftalık kampım için yer araım die gezinirken bi tepenin üstünden sen bana el sallıosun
we ben senin o anda orda olduunu bilmiodum
emreeee fln die baırıosun
nbr napıosun diosun ama biz tepeden tepeye konusuorz
ben işte o anda başarmanın zewkiyle keyif sigara mı içerken
diorum ki
şimdi bi zirwe yaptım
birazdan da tek işilik kamp kurcam 1 haftalık diorm sen de ben de
su anda aynı kamptan dönüorm çok eglenceli diosun
sonra konusmak için ben yanına geliorm sen bana şöle yap böle yap derken ben uyanıorm ama nası mutlu oldum
bitti :)

3 yorum:

Köşenin Delisi dedi ki...

Freud bu rüyayı nasıl yorumlardı acaba diye merak ettim...

nothing out of the ordinary dedi ki...

DAĞ
Rüyada dağ genelde hayra yorulur. Bir dağa tırmandığını gören kimse, çok büyük emek vererek, kendi gücüyle hedeflediği şeylere ulaşacak demektir. Dağdan yuvarlanmak veya düşmek kendi gayretiyle çıktığı mertebeden yine kendi hataları yüzünden ayrılmak anlamındadır. Dağları seyretmek, üstesinden gelmesi zor olan bazı işleri çözdüğünüz için ödüllendirileceğiniz anlamına gelir.

ZİRVE
Mücadeleci yapınız nedeniyle, daima sorunların üstesinden gelecek, başarılı olacaksınız demektir

hayırlı olsun emre zorlukları aşıyorsun :p

Köşenin Delisi dedi ki...

Yok ben gayet fesat ve hin düşünmüştüm Freud derken...neyse...sölemiyim şimdi :)))))