7 Mart 2007 Çarşamba

Hayalin bir ucu ...,hayalcinin iki ucu...


Herkes hayal kurar diye konuşmuştuk en son,gayet normal karşılamıştık hayal kurmamızı.Ama ben hayal dünyamın bu kadar geniş olduğunu bilmiyordum.Aslnda genişlikle de alakası yok pek.Şimdi imkansız şeyleri hayal etsem,onları düşlesem ,evet istediğim kadar düşünebilirim.Ya da yeni birşeyler yaratacaksam hayal kurmakta sınır olmamamlı.Ama konu eğer gerçek dünyayla ilgili hayallere geliyorsa işte o zaman dikkat etmem gerektiğini anladım.Sabahın 6sında kalkıp bir saat bıyunca yatakta hayal kuruyorsam,üstelik bunlar geleceğim hayalleriyse ve çooook yükseklerden geçiyorsa,ya da ne bilim hiç bağlantısı olmayan iki öğeyi bir araya getirmeyi başarıyorsam- ki başardım ve noluyo ya dedim - sanırım biraz gerçek dünyaya dönmeliyim.Sanırım beni de bazen bu kadar umarsamaz,bazen bu kadar ümitsiz yapan yine hayallerim.Onlarla o kadar mutlu oluyorum ki ,şu anımı umursamıyorum bile.Ama bir de özgüvenimin eseri hayayllerim yaşanan gerçekle tanjant noktası kadar bile münasebete giremiyince ,işte o zaman odamda oturup tavandaki örümcek ağını izleyerek falan zaman geçiriyorum..Keşke asla olmıyacak dediğim düşler gerçek olsa da ,ben yanılsam ...

2 yorum:

Köşenin Delisi dedi ki...

Bazen de şöyle olur...hayal kurarsın kurarsın kurarasın...sonra bi bakarsın ki bi zamandır hayatın içine fazla girmiş olmaktan ötürü hayal kurabildiğini bile unuıtmuşsun...

baurk... dedi ki...

aynı istekler bende, aklımı alıp dünya üzerinde ya da değil bilinmeyen, keşfedilmeyen yerlere götürdükçe ağlayasım gelio... hayaller olmadan yaşanılmaz dense de olnlarla da çok ferah yaşanıldığı söölenemez sanırım...:|