26 Mart 2007 Pazartesi

mutluyum anlamsız mutluluk ama

Durmak istiyorum,bir yerlerden o gerçekliği yakalamak ,bu sefer de ,hatta bir defacık bile olsa o gerçekliğin içinde kaybolmak istiyorum ama gerçekler o kadar sıkıcı ki çekmiyor beni kendine..aklımda binbir şey var yine.hani sölicektin ne oldu..söyleyemedin işte ..hep öle kalırsın ..ama en güzel kısmı hayal kurmak o adar çok sey war ki yapacak ve bnm gene her zmn ki gibi yapacak waktm yok neden yok bilmiorm ama hayal kurmak cok zewkli..dün gece ni
ye uyuyamadım
6 da girdi gözüme uyku
her su içenle uyandım baktım izledim ama n tanbrım noluo artık uykularım da gitti...ha bi de su film war uff o kadar sacma we depresifti ki ama gene de etkiledi beni..o yzdn direk yazıorm bakmadan yayınlıcam ..kimsede bu ne demesin..aklıma her geleni yazıorm kenidim için yazıorm kurduum hayalleirin gerçek olması için yazıorum dönüp cesaret alayım die yazıorm.saatlerce konusmam lzm ama saatler bana yetmio.ki me konuscam ewewt haklısın sana konusurum o na konusurum bulurum birini kendi kendime konusurum ufff..hayal kurarım allahım ne kadar da zewkli gidip kosasım war ama niye bilmiorm..avuç içim terledi ama niye terledi ewewt ewewt ben bi garibim ..biraz içsem ..dünden sonra biraz daha mı içsem ama ya sınaw kuiz fln fff işte bak bi sürü iş var bi sürü..ben öbür dünyadan izlenimler almaya gidorm ne zmn dönerim bilmem keşke hep böle olsam şimdi ki gülsem ama o zmn beni anlayamazsınız ki olsun anlamayın yaww ben gittim siz beni anlamasınız ben hala yazmak karalamak kafamdakileri gerçekleştirmek istiorm..hendrix e demişler siz dünyanın en iyi gitaristi kabul ediliosunz..o da : 23 saat calısıorm günde, benden daha cok çalısan olmıcaaana göre en iyi herhal benimdir.. :) bana yetmio uyumaam da lazm işte öle ..koşusturmacam başlıo gerçek olmayan balıklarla yüzücem,alerji yapan kedileri sevcem.mercanlara dokuncam..terlicem..her şeyi denicem ..cok para gerekmez benm gibi olan akadaslarım war onlarla bir olcam işallah hepsini yapcam ..işallah ...

5 yorum:

baurk... dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
baurk... dedi ki...

arkandayım, dewam..:D

mutlu insan baurk..

aLCHEMY dedi ki...

bende arkan(m)dayım :)

Köşenin Delisi dedi ki...

napıyosunuz siz öyle arkalarda hişşşşt çekilin bakiim aaaa

baurk... dedi ki...

nası ya puhahahahööhöheeheuueuuhuheöğişş :D