18 Mart 2007 Pazar

gup gup grup

Geçenlerde çekirdek kadromuzla son kez stüdyoya gittik artık klawye ,vokal ve 2. gitarla gidiyoruz ooleyy.. .Umarım çekirdek kadromuzla son kez gideriz çünkü artık bir şekilde gelişmemiz lazım ve
1 gitar,bas ve baterinin vokalsiz uyumsuzluğunu duymaktan sıkıldık. Bütün hafta o kadar sıkımışız ki stüdyoya sanki çalmak için değil de eglenmek için gitmişiz.
Herbirimiz şarkılarda şeberdi,çalışdığımız şarkıları güzel çalamayınca,stüdyoyada aklımıza gelen şarkıları çaldık ve giriş kısmı için gayett başarılıydık :) artık çalışmadan gitcez :) Ama hiçbirimiz hatasız değildi ,hatta en kötü stüdyolarımızdan birini gerçekleştirdik .Ciddiyetsizlikten uzak olduğumuz ve 2 saat o irenç odada tıkalı kaldığımız için bezmiştik.Bende kendi kendime gene en çok hatayı ben yaptım ,ufff nolacak bu iş diye düşünüyordum ,hatta çalarken kendi kendime kızıyordum ritm kaçırınca falan.Ordan çıkınca rembetikoya gittik.İradesini test eden arkadaşımız bize dayanamadı ve bira orucunu bozdu,o orucu bozarda biz limiti arttırmazmıyız :) Çebimizdeki yol parası dahil bütün para bitene kadar içtik çok da eğlendik..

Gerçekten o anda hiçbirşeyin eksikliğini hissetmedim.Ne istanbul'dan ne de Ankara'dan keşke yanımda şu da olsaydı dediğim bir insan yoktu :) kızmayın hemen ama ..Gercekten grup olduk,herkes birşeyler anlattı ,hatta hiç konuşmayanlarımız bile dert yandı.Orada oturup kiritikler yapmak,akıl danışmak ,tamam biraz alkolün etkisiyle gelecek planları yapmak o kadar tatlıydı ki ,ben içinde bulunduğumuz o tatlı uyuşukluktan hiç çıkmak istemedim ..Eee alkol girer de itiraflar gelmez mi : Meğer stüdyoda en çok hata yaptığını zanneden ben değilmişim,herkes kendisi yanlış çaldığı için diğerlerinin yanlış çaldığını düşünüyormuş ve meğer herkes içten içe "ya bizimkiler ne kadar iyi çalıyor" diyormuş da kendisini küçümsüyormuş bir tek.Ben övgüler aldım kabullenmedim,deniz 'i övdük hayır siz benden daha iyisiniz dedi.Metin zaten benim burda ne işim var bunlar benden daha yetenekli diye saçma bir düşünceye takılmış onu ikna etmeye çalıştık.Yahu biz ne mütevazi adamlarmışız ve ne kadar umursamazmışız.Artık her stüdyodan sonra yeni kadromuzla içiçez ,sizler de davetlisiniz :)

6 yorum:

Köşenin Delisi dedi ki...

Ben içemiyorum kiiiiiiii .... bi de..nasıl döndünüz sonra ODTÜ'ye, hani para kalmamış o açıdan? :D

aLCHEMY dedi ki...

haha :) birincisi odtü ye dönmedik :) bizim eve döndük.. 2.si niye herkes bunu soruyor...orda kredi kartı ya da bankamatik çalışmadıığından daha fazla içemedik ama cıkışta ben bankamatikten para ceektim...şimdi parçanın ana fikrini anladınız mı ? :)

aLCHEMY dedi ki...

keşke yürüyerek gittik deseydim yahu :)

Köşenin Delisi dedi ki...

bi "salak" demediğin kalmış yani...yeni nesilde saygı da kalmadı hiç yaşlılara (!!) :))))))

nothing out of the ordinary dedi ki...

sizi dinlemek ne zaman nasip olcak çok merak ettim bu yeteneksiz müzisyenleri!!! :0)

aLCHEMY dedi ki...

sanırım biz kendimizi sizin önünüze çıkacak kadar hazır hissettiğimizde.ama vokalimiz bile yeni geldi düşün artık :) peki siz bizi dinleyebilecek misiniz ? gürültü yapmayalım ! :)