29 Mayıs 2008 Perşembe

0 ? O? o ?

bu yaz inanılmaz dolu bir programım var ve araya en az iki konser daha sıkıştırmak için kaş -istanbul arası mesafeyi uçakla gimek zorunda kalcam.o yüzden internetten ayırttığım biletleri telefonlar satın almak zorunda kaldım.neden mi ? çünkü internetten bilet rezervasyonu yaptırırsanız ya internetten,ya çağrı merkezinden ya da havaalanındaki bürodan alabiliyorsunuz bileti.neden bilmem acentalardan bilet dökümü almayı bırakın,biletinizin parasını ödeyip onu satın bile alamıyorsunuz.nedendir bilmem? ve ben çağrı merkezini arayıp telefon üZerinden biletlerimi satın alınca bilet bilgilerim haliyle benim cep telefonuma yollandı ama ben ne pnr kodumu ne de bilet numarasını tam olarak bilmiyorum.o yüzden 2 ay boyunca o gelen mesajları saklamak zorunda kalacağım.aslında nolur nolmaz diye bir yere not edeyim dedim ama onca rakam ve harfin arasında kalan içi boş şeyin sıfır mı yoksa n harfinden sonra gelen o mu olduğunu anlayamadım! O? 0? burda biraz daha bariz anlaşılıyor ama ben cep telefonumda anlayamadım çünkü ikiside aynı bariz aynı.adamlara gittiğimde telefonumu vercem onlar anlayıp versinler biletimi. şimdi düşünüyorum da onca farklı ses,işaret,harf,rakam var onca kültürde.adamlar nasıl yapmış da 0 ı ve o yu bu kadar benzer yapmışlar.ne biliyim ben bundan sonra sıfır yazarken içine bir çizgi çekcem.böylece insanlar el yazımı okurkne de aynı sorunla karşılaşmasın.aslında o ya çekcektim o çizgiyi ama bu sefer ö ye de çekmem gerekcek.o yüzden bir tek 0 a çekmem dah kolay ve pratik geldi.bence dil akademisiyle ünlü fransa buna bir çözüm üretsin. acaba bu son istediğimle çıktığı açık oturumda "türkiye'yi nasıl yöneteceksiniz"diye sorulduğunda, "biz fifa ya mesaj attık kaleleri büyütüp,ofsaytı kaldırın diye" şeklinde cevap veren ve benim çok sevdiğim o Besim Tibuk'a mı benzedim :)

2 yorum:

nothing out of the ordinary dedi ki...

kiyah kiyah koptum walla bi ara el yazına bakmam lazım çizgilere alısabildin mi diye :0)

Köşenin Delisi dedi ki...

ah canıııım hiç derdin kalmadı buna mı taktın :D senin bahsettiğin türden şeyler dışında nasıl karışır ki bu iki meret? sıkılmışsın sen bence :)