29 Mayıs 2008 Perşembe

küçük bir istek

neden bilmem ama insanlar bana çok yapay ve iki yüzlü geliyorlar.sanırım o sebepten olacak ki kendimi yakın hisetmekte zorlanıyorum kimilerine.öncelikle ilişkilerinde dürüst olmuyorlar, hatta başkalırına karşı değil kendilerine karşı bile. neden o çok sevdiğiniz insanları neden çok sevdiğinizi düşünmemiş olmalılar bence,ya da onlar başkalarının arkasından konuşurken, neden rahatsız olduklarını başkaları onların arkasından konusurken. neden sakladıklarını ve neden saklamıyormuş gibi davrandıklarını ? kendi yaptıkları şeyleri neden sakladıklarını ? başkalarının herşeyini öğrenmeye çalışırken kendileri hakkındaki herşeyi neden gizlediklerini, nasıl gizlemeye başardıklarını.özür dilenmesini beklerken özür dilemediklerini. aptal gibi davranmamaya çalışarak tam bir aptal olabilmeyi. ayakları burunlarının ucuna götürmeye çalışırken,akıllarının kıçlarının dikine götürebilmesini. ben çok başarılıyım zannederken aslında bir bok olmadıkları ve olmayacaklarını :) başarıyı neyle karşılaştırdıkarı, bunu nerden öğrendiklerini,kimi neden beğendiklerini,neden onları beğendiklerini.ya da bir şeyleri yapabilirken bunu havasını neden attıklarını hele hele ben hiç öyle yapmam derken.senin yapamadığın ve milyonların yapabildiği neler var neler. üstelik çok daha gerekli şeyler. kendi komedilerini yazmaya çalışırken kendi trajedilerinde yok olmaları sadece bunu istiyorum.
o kadar istekli ve o kadar eminim ki bu istediğim olacağından.bir gün bunlar öyle bir tepik yiyecekler ki birilerinden, kıçları yere vurunca yara olup kabuk bile bağlayamayacak iyileşmek için.kimileri çoktan yedi bile.
farkındamıyız? huhu

1 yorum:

Köşenin Delisi dedi ki...

inanmazsın ama hiç kıçının üstüne oturtulmadan epey bir böyle gidebilenler de var. ben şahidim... böylelerinin bbg yarışmacılarına özgü anlamsız özgüveni öyle bir tavan yapıyor ki zamanla, hiç kimse indiremiyor onları oradan...kendi kendilerini bi bok sanarak yaşayıp gidiyorlar işte... boşveeeer :)