26 Mayıs 2008 Pazartesi

onların evi, benim evim

eskiden bana evimizde bir iş verildiği zaman ben doğru yapsam da yapamasam da kesinlikle annem iyi kötü eleştirirdi beni.tabi genelde doğru düzgün yapamadığımdan ya da yapmadığımdan olsa gerek.çoğunda da haklıydı kadın.bir tek misafirin yanında överlerdi hiç kötü söz sölemezlerdi bana.çünkü en çok sevdiğim iş yemek yapmak ve sofrayı kurmaktı.hala da öyledir gerçekten.hatta apartmanızmızdaki bütün kadınlar altın günlerinde kızlarına beni isterlerdi :) ama ben genelde iş yapmayı sevmediğim için yamuk yumuk yapardım,bir de bazen bşr iş yapayım derken 2 işlik sorun çıkartırdım.işte bulaşık yıkarken hem tabağı kırar hem de kırıkları yere düşürürdüm nasıl becerebiliyorsam.annem de tabi direk "aynı dayısı gibi kaş yapayım derken göz çıkarttı,bırak yapma istemiyorum" derdi.tabi dayılarını kendisine örnek alan ve onlara imrenen ben de,onlar traş olurken daha yüzümde tüy bile çıkmamışken jiletin arkasıyla onlarla birlikte traş lan bir çocuk olduğum için,bu dayılara benzetilme olayı çok hoşuma giderdi.

ailem 19 Mayıs bahanesiyle evime ziyarete geldi ve bütün evi temizledi ama ben anladım ki, olay yetenekten öte evin düzenini,eşyaların yerini bilmek.çünkü bunlar gittikten sonra en ço sevdiğim fincan en üstte uzanamadığım ve görünmeyen raflardan çıktı.ya da şu an fark ettim ki salondaki sehpanın camını silmişler silmesine ama camı ters koydukları için camın bi ucu tam oturmuşken diğer ucu armada gibi dimdik havada.şimdi bunu ben yapsam benimkiler demediğini bırakmazdı camı ters koymusum ne kadar dikatsizim diye.ama demek ki herkes hata yapabiliyor.ya da ya da ocağı sildikten sonra daha doğrusu dezenfekte ettikten sonra,büyük ocak başlarını küçüklere küçük ocak başlarını da büyüklere takmışlar.güldüm tabi ben de .kocaman ocakdan cıkan alev kibrit alevi kadarken,küçüçük ocak yanardağ gibi mutfağın tavanına lav püskürtüyor maşallah.ha bir de buna ek olarak ocak siyah demirini de ters taktıklarını düşünürseniz işler iyice karışıyor :) kibrit alevinde yemek ypmaya çalışırken,yanardağ kraterinde su kaynatmaya çalışıyorum artık.ama hiç uğraşamam bunları düzeltmeye.bu da evimin karaakteristiği olsun madem.ya öyle biliyorsun bilmiyorsun,elinden iş gelmez olayı değilmiş demek ki.olay düzeni bilmel,çöplükte boru öttürmek meselesiymiş.burası benim çöplüğü anam,kaybol kendi çöplüğüne.burda istenmiyorsun :)

3 yorum:

baurk... dedi ki...

anacım bu iyice büyümüş...

aLCHEMY dedi ki...

hell yeahh

Köşenin Delisi dedi ki...

kim büyümüş, ne büyümüş, sivilce mi? sakın patlatmayın iğrenç olur.