25 Mayıs 2008 Pazar

sex and the city and an ocean

seeeeeeeeeeeeeeeexxxxxxxxxxxxxxx andddddddddd theeeeeeeeeeeeeeeee ciiiiiiiiiiiiityyyyyyyyyyy......

çıkıp böyle böyle kocaman kocaman bağırmak istiyorum.aslında bu yazıyı yazmayacaktım çünkü elimi attığımda gene eskiye döneceğimi fark ettim ve kendimi tekrar etmek istemedim.ama alttaki yazıyı yazınca bu yazıyı da kafa dağıtmak amaçlı yamaya karar verdim ve kendimi alıkoyamıyorum.insanların tv ye nasıl bağlandıklarını bana bir tek bu dizi fark ettirbiliyor.yani günlerce onu beklemiyoorum ya da kaçırdığım zamanlar üzülmüyorum - evet eskiden üzülüyordum - ama bir oturusta 1.5 saat nası geçmiş onun da farkına varamıyorum.kısacası kafamı camdan çıkarıp bağırmak istiyorum.hatta beni bu diziye alıştıran o insanı da 30 mayısda sinema versiyonunu izlemeye davet etmek istiyorum.sanırım etcem ama benimi çin hiç de kolay olmayacak.neyse sexxxxxxxxxx anddddddddd theeeeeeeeee cityyyyyyyyyyy bi de bi yerlerde bi ocean olsa tam ben olcak ya neyse

ben hep yazdıktan sonra başlık atarım ve başlık atarken aklım agelen bir serbest çağrışım:

sex and the city and an ocean and an m&m and eminem


ps: serbest çağrışım engellenemez

1 yorum:

Köşenin Delisi dedi ki...

ahahaha serbest çağrışım belki de engellenmeliiiii!! :D