29 Mayıs 2008 Perşembe

üç kardeşler

size de olur mu bilmem ama bana olunca çok mutlu oluyorum demek ki doğru şeyi yapıyormuşum diyorum.ne zaman mı?
dire straits dinlerken mark knopler ı tanıdım.alakasız bir şekilde eric clapton ı buldum.sonra bir baktım kizamanında ben doğdumda neredeyse clapton ve knopfler konser vermiş.kim için mi nelson mandela için.sonra bir baktım ki en sevdiğim oyuncular mandela2nın filminde oynamış.nasıl da bir bağ varmış
kemal tahir okurken arka arkaya,cemil meriç i buldum.arda bir necip fazıl kısakürek çıktı.üçünü de heyecanla okudum hala da okuyorum.daha ezberleyemedim tam anlamıyla tanıyamadım hiçbirisini ama önüme herhangi bir yazı koysalar,bilirim bu yazının kime ait olduğunu eğer 3ünden biri yazdıysa.sonra öğrendim ki bu üçlü arasında hep bir atışma varmış ama tatlı bir atışma.hatta içinde bulunduğu her ortamda meriç fikirlerini beyan eder,konuşmayı yönlendirir,herkes onu dinlermiş.tabi eğer masada necip yoksa.o zaman denge başaşağı olurmuş:) tahir le meriç'in dostluğu ise bambaşka sürekli konuşurlarmış,tartışır küserlermiş.araları bozuk ayrılmışlar birbirlerinden hatta.herhangi birisini tanımak isterdim,yüzyüze konuşmak isterdim
....
...
..
.

Hiç yorum yok: